nafycita KISSme Forever
Zodiaco : Mensajes : 227 Fecha de inscripción : 05/01/2012 Edad : 34 Localización : Carabobo
| Tema: 06. Stop Girl (English Ver.) Mar Mayo 06, 2014 6:03 pm | |
| INGLÉS
Yeah (x7) Oh so we came a long way From the darkest night Still I don’t wanna fight you no more, I’m so tired Oh So we came a long way And I hate to see you cry As the days fly by And the tears in your eyes tellin’ me goodbye Some days I don’t feel like tryin Some days I can’t take the lyin’ Today’s the day that I’ll be flyin’ away yeah I gave you all that you needed So why do I feel defeated And now my heart is depleted Can’t find my way eh eh Stop girl, in the name of love Stop girl, in the name of love Eh Eh Stop girl in the name of love And just like a dream I know your love isn’t real Yeah (x4) I got you cornered girl Where you gonna go Up against the wall like an animal Breathe deep, show your teeth Underneath the lies I know your love could be one a kind girl And I know that karma’s comin’ back for you Baby this is just a game for two You know better not now Some days I don’t feel like tryin Some days I can’t take the lyin’ Today’s the day that I’ll be flyin’ away yeah I gave you all that you needed So why do I feel defeated And now my heart is depleted Can’t find my way eh eh Stop girl, in the name of love Stop girl, in the name of love Eh Eh Stop girl in the name of love And just like a dream I know your love isn’t real Stop girl, in the name of love Baby don’t you care about the way you makin’ me feel Stop girl in the name of love And just like a dream I know your love isn’t real Sayin’ that your busy But your time is up Don’t ever try to call me Cause I won’t pick up (x2) Stop girl, in the name of love
ESPAÑOL
Yeah (x7) Oh hemos venido un largo camino desde la oscura noche Todavía no quiero pelear contigo, no más, estoy tan cansado Oh hemos venido un largo camino y odio verte llorar Como los días vuelan y las lágrimas en tus ojos me dicen adiós Algunos días, siento que no quiero tratar Algunos días no puedo soportar la mentira Hoy es el día que yo volaré lejos yeah Te di todo lo que necesitabas así que porque me siento tan derrotado Y ahora mi corazón está agotado No puedo encontrar mi camino eh eh Detente chica, en nombre del amor Detente chica, en nombre del amor Eh Eh Détente chica, en nombre del amor Y justo como un sueño yo sé que tu amor no es real Yeah (x4) Te tengo acorralada chica, a donde vas a ir Contra la pared como un animal Respira ondo, muestra los dientes bajo las mentiras Yo sé que tu amor pudo ser único en su estilo chica Y yo sé que el karma regresará por ti Baby este es solo un juego de dos Tú lo sabes mejor ahora Algunos días, siento que no quiero tratar Algunos días no puedo soportar la mentira Hoy es el día que yo volaré lejos yeah Te di todo lo que necesitabas así que porque me siento tan derrotado Y ahora mi corazón está agotado No puedo encontrar mi camino eh eh Detente chica, en nombre del amor Detente chica, en nombre del amor Eh Eh Détente chica, en nombre del amor Y justo como un sueño yo sé que tu amor no es real
Detente chica, en nombre del amor Baby no te importa la manera como me haces sentir Detente chica, en nombre del amor Y justo como un sueño yo sé que tu amor no es real Dices que estas ocupada, pero tu tiempo acabo No trates de llamarme, porque no atenderé (x2) Detente chica, en nombre del amor
| |
|